250.000ste bezoeker in het Tikibad sinds opening kids waterpark Playa

Vandaag heeft Duinrell de 250.000ste bezoeker van het Tikibad, sinds de opening van kids waterpark Playa, verwelkomt. Wess van Pareren (7 jaar) was de gelukkige, die op dat moment opgewacht werd door YouTube presentator Ed en Rick de Kikker.

Wess bracht samen met zijn ouders en broertje een bezoek aan het Tikibad. YouTube presentator Ed en Rick de Kikker overhandigde Wes een winterabonnement voor het hele gezin, zodat zij de hele winter onbeperkt kunnen genieten van alle glijbanen in het Tikibad. “Playa is perfect voor de leeftijd van onze kinderen, ze vermaken zich prima! Eerst gingen ze nog met papa, maar nu gaan ze alleen”, zegt mevrouw van Pareren.

Kids waterpark Playa is het nieuwe gedeelte van het tropische glijbanenparadijs Tikibad en is sinds 5 juli 2017 dagelijks geopend. In het bijna 1.000 m2 grote kids waterpark Playa, beleven kinderen veel glijplezier. Voor kinderen vanaf 4 jaar zijn er vier bijzondere glijbanen en een tipping bucket. Ook is er een verwarmd speelbad voor kinderen tot 4 jaar. Eerder werd de drie dubbele Cone glijbaan Triton geopend, waarmee het aantal kilometer glijplezier in het Tikibad uitkomt op zo’n 1,3 kilometer.

Het Tikibad is tijdens de herfstvakantie dagelijks geopend van 10.00 tot 22.00 uur.

Bijlagen:

Foto 250.000ste bezoeker, Vrij van publicatierechten bij gebruik als ondersteuning van dit persbericht (10 oktober 2017)
Video 250.000ste bezoeker

Duinrell
Lisanne Sas
Telefoonnummer: 070 5155 155
E: [email protected]

Meer informatie over Duinrell

Missie Duinrell: “Het meest gezellige en complete recreatielandgoed waar familieplezier centraal staat”, waarbij onze kernwoorden passie, puur en plezier zijn.

Het familiebedrijf Duinrell in het Wassenaarse bos- en duingebied biedt ultiem familieplezier en de mogelijkheid voor een dagje uit of een korte of lange vakantie. Het attractiepark, Tikibad, vakantiepark met de Duingalows, de camping, het Duinhostel en de La Place horecafaciliteiten staan hiervoor garant.

www.duinrell.nlFacebookYouTube - Instagram

Bezig met laden