Ruim 650 deelnemers aan de start van de FunRun op Duinrell

5 maart 2018

Ruim 650 deelnemers aan de start van de FunRun op Duinrell

Afgelopen zondag vond de FunRun op Duinrell plaats. De eerste FunRun door een attractiepark in Nederland! Ruim 650 deelnemers, voor het grootste gedeelte kinderen, zamelden geld in voor Stichting Opkikker en Ronald McDonald Huis Den Haag.

Vlak voor de opening van het nieuwe seizoen vond op Duinrell de allereerste FunRun in een attractiepark in Nederland plaats. Met de deelname aan de Fun Run beleefden de deelnemers niet alleen een geweldige dag in Duinrell, ze steunden tegelijk de twee goede doelen. Deelnemers die meer wilden inzamelen startten een eigen donatiepagina.

Niki Camps haalde hiermee het hoogste bedrag op: € 1.262! Zij kreeg als beloning een heel weekend op Duinrell met het hele gezin. In totaal werd er € 3512 gedoneerd aan Stichting Opkikker en Ronald McDonald Huis Den Haag.

Bijlagen:

Robbert Tigchelaar

Duinrell 1

2242 JP Wassenaar

M 06 51 19 36 67

E: [email protected]

www.duinrell.nl

Social media

www.duinrell.nl/Facebook

www.duinrell.nl/Instagram

www.duinrell.nl/Youtube

Duinrell magazine

www.duinrell.nl/magazine

Duinrell in het Wassenaarse bos- en duingebied staat voor familieplezier waarbij de kernwoorden passie, plezier en puur zijn. Het uitgestrekte landgoed biedt de mogelijkheid voor een dagje uit of een korte of lange vakantie. Het attractiepark, Tikibad, vakantiepark met de Duingalows, de camping, het Duinhostel en de La Place horecafaciliteiten staan hiervoor garant.

Bezig met laden