Waar kunnen wij je bij helpen?

Veel gestelde vragen

1. Als ik al geboekt heb, maar er later een korting aangeboden wordt, kan ik hier dan gebruik van maken?

Nee, je kunt hier geen gebruik van maken. Op het moment dat je een verblijf boekt op Duinrell, wordt op het moment van boeken de laagste prijs aangeboden. Wanneer het voorkomt dat er in een later stadium een korting aangeboden wordt, is dat niet geldig voor reeds gemaakte boekingen.

2. Zijn er rolstoelen beschikbaar op Duinrell?

Ja, rolstoelen zijn beschikbaar op Duinrell! Duinrell beschikt over een beperkt aantal rolstoelen die voor € 1,50 te leen zijn voor een bezoek aan het attractiepark op basis van beschikbaarheid. Tot één dag voorafgaand aan uw bezoek kan je een rolstoel reserveren bij de Fietsverhuur van Duinrell via tel: 070 – 5155 124 of fietsverhuur@duinrell.nl.

Op vertoon van de e-mailbevestiging (geprint of op uw smartphone) kun je de rolstoel ophalen. Let erop dat je zo dicht mogelijk bij de ingang parkeert (P1) zodat je niet ver hoeft te lopen naar de Fietsverhuur. Er kan borg in combinatie met een geldige legitimatie gevraagd worden.

3. Wat is de temperatuur van het Tikibad?

Wij proberen ten alle tijde de temperatuur van het Tikibad tussen de 29 en 30 graden te behouden.

4. Ik heb een kortingsbon van het Tikibad.

Kortingsbonnen kun je alleen uitgeprint bij de Tikibad kassa inleveren, niet uitgeprinte kortingsbonnen zijn niet geldig. Kortingsbonnen gelden niet in combinatie met al aangeschafte e-tickets.

5. Moet ik entreebewijzen voor het attractiepark en Tikibad reserveren?

Reserveren voor het attractiepark of Tikibad is niet nodig, maar je kunt wel van tevoren online jouw e-tickets voor het attractiepark en Tikibad kopen. Met het e-ticket voor het attractiepark kun je direct doorlopen naar de kaartcontrole. Wissel het e-ticket voor het Tikibad of Tikibad zomeravond bij de reguliere kassa van het Tikibad om voor een entreeticket.

6. Kan ik gegarandeerd binnenkomen met mijn e-ticket?

Nee, jouw e-ticket is geen reservering. Op bepaalde dagen kan het erg druk zijn en moeten wij soms tijdelijk de deuren sluiten van het Tikibad omdat de maximale capaciteit bereikt is. Elk half uur wordt bekeken of er nieuwe gasten toegelaten kunnen worden. Hierbij wordt geen onderscheid gemaakt in mensen met of zonder een e-ticket.

7. Hoe kan ik een kluisje openen en sluiten?

In de kleedruimtes beneden kun je met jouw toegangskaartje een kluisje openen en sluiten. In de kleedruimtes boven kun je een kluisje met een zelf bedachte code openen en sluiten. Je hebt dus geen geld nodig.

8. Kan ik met een geautomatiseerde rolstoel het Tikibad in?

Wij raden je af om het Tikibad te betreden met een geautomatiseerde of elektrische rolstoel wegens de vochtige omstandigheden.

9. Mag mijn buggy of kinderwagen mee het Tikibad in?

Dat is helaas niet mogelijk. Er is wel een buggystalling. Je kunt bij de kassa van het Tikibad voor € 10,- borg een slot huren zodat uw buggy of kinderwagen veilig staat. Wij adviseren je om jouw baby in een Maxi-Cosi te vervoeren, deze mag wel worden meegenomen.

10. Wat zijn de regels voor annuleren?

Wij raden je aan gebruik te maken van de Duinrell annuleringsregeling. Met deze regeling dek je je in tegen de annuleringskosten bij een groot aantal risicogevallen, zoals ziekte, of sterfgeval van directe familieleden (tot 24 uur voor aankomst). Je betaalt hiervoor een eenmalig bedrag van 5% van de totaalsom en € 5,50 afsluitkosten.

Bij annulering (ann.) zonder annuleringsregeling óf met annuleringsregeling en ongeldige reden is een percentage van de overeengekomen prijs als vergoeding aan Duinrell verschuldigd. Deze bedraagt:

  • Bij ann. meer dan 3 maanden voor de ingangsdatum, 15% van de prijs;
  • Bij ann. binnen 3 tot 2 maanden voor de ingangsdatum, 50% van de prijs;
  • Bij ann. binnen 2 tot 1 maand voor de ingangsdatum, 75% van de prijs;
  • Bij ann. binnen 1 maand voor de ingangsdatum, 90% van de prijs;
  • Bij ann. op de dag van de ingangsdatum, 100% van de overeengekomen prijs.

De vergoeding zal naar evenredigheid gerestitueerd worden, na aftrek van administratiekosten, indien de plaats door een derde op voordracht van de recreant en met toestemming van Duinrell, wordt gereserveerd voor dezelfde periode of een gedeelte daarvan.

11. Is het mogelijk een sponsorverzoek in te dienen bij Duinrell?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Jaarlijks ontvangen we namelijk vele aanvragen voor sponsoring. Aangezien het niet mogelijk is om alle aanvragen te honoreren, heeft de directie van Duinrell er voor gekozen één goed doel te sponsoren, namelijk Stichting Opkikker. Deze stichting verzorgt verwendagen voor ernstige zieke kinderen en hun familie.

12. Is er informatie voor spreekbeurten, werkstukken, presentaties of (af)studeerprojecten beschikbaar?

Ja, er is een informatiepakket samengesteld dat gratis aangevraagd kan worden door een e-mail te sturen naar marketing@duinrell.nl. Kijk ook vast in Ricks Corner voor tips en suggesties. We kunnen helaas geen medewerking verlenen aan (af)studeerprojecten, onderzoeken of interviews.

13. Komen er binnenkort speciale aanbiedingen van Duinrell beschikbaar?

Duinrell kondigt nooit vooraf op handen zijnde aanbiedingen aan. Communicatie hierover wordt altijd door onze "actiepartners" zelf gedaan via hun eigen communicatiekanalen.

14. Ik wil bij het Tikibad naar binnen maar ga niet zwemmen, moet ik dan een kaartje kopen?

Je bent te allen tijde verplicht een toegangsbewijs te kopen als je het Tikibad wilt betreden, ongeacht of je gaat zwemmen of niet. Je kunt wel het Tikibad betreden in reguliere kleding, mits je jouw schoenen uit doet of er blauwe hoezen omheen doet (op te halen bij de kassa). Er is bij de entree van het Tikibad wel een zitruimte ingericht waar je kunt wachten zonder toegang te betalen.

15. Hoeveel auto's mogen we parkeren bij onze Duingalow?

Per Duingalow mag er één auto (zonder aanhanger o.i.d.) worden geparkeerd. Wanneer u met twee of meerdere auto's komt, moet u dit bij aankomst melden. Overige auto's kunt u parkeren op P4 voor € 3,75 per auto per nacht. Indien u een 7-persoons Duingalow heeft geboekt, mag u twee auto's op het terrein parkeren, waarvan één op P4.

16. Wij zouden graag tekst- en beeldmateriaal van Duinrell gebruiken. Is dit mogelijk?

Nee, zonder expliciete toestemming van de afdeling Marketing & Communicatie van Duinrell is het niet toegestaan om foto's, afbeeldingen, videomateriaal en/of logo's van de website te gebruiken. Alle informatie op de website is ten behoeve van informatieverstrekkingen mag niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden.

17. Moet ik mijn e-ticket’s printen? Ja. Alle e-tickets moeten geprint worden.

Nee, dit hoeft niet. Tickets kunnen ook via de smartphone gescand worden.

18. Gelden er eisen voor attracties?

Ja, voor sommige attracties gelden lengte-, gewichts- of leeftijdseisen. Deze eisen staan aangegeven op de instructieborden bij de desbetreffende attractie, bij de entree van het attractiepark of op onze website. Bekijk de veiligheidsregels in het attractiepark.

19. Wat zijn de prijzen voor het attractiepark?

20. Is Duinrell een bungalowpark?

Net als op een bungalowpark, geniet u bij Duinrell van alle voordelen van uw eigen huisje. De vakantiehuisjes van Duinrell worden Duingalows genoemd.

21. Zijn er ook aanbiedingen beschikbaar?

Onze aanbiedingen vind je onder Arrangementen!

22. Wat zijn de veiligheidsregels van het Tikibad?

Veiligheid staat in het Tikibad op nummer 1 daarom zijn er verschillende veiligheidsregels. Bekijk alle regels.

23. Wat zijn de openingstijden van het Tikibad?

De openingstijden van het Tikibad kun je hier vinden.

24. Waar koop ik een parkeermunt en wat kost dit?

Parkeermunten zijn verkrijgbaar bij de kassa bij de ingang van het attractiepark. Parkeren kost € 8,-.

25. Waar vind ik de plattegrond van Attractiepark Duinrell?

Bekijk de plattegrond van Attractiepark Duinrell hier.

26. Ik ben iets kwijtgeraakt en/of verloren. Waar kan ik terecht?

Ben je een eigendom kwijtgeraakt en/of verloren op Duinrell? Wij willen je graag helpen om het weer terug te vinden. Vul het formulier volledig in. Vergeet niet jouw persoonlijke gegevens en de datum van je bezoek of boekingsnummer erbij te vermelden. Ga naar het formulier.

27. Kan ik een briefje, tekening of foto naar Rick de Kikker sturen?

Ja, Rick de Kikker vindt het ontzettend leuk om post te ontvangen! Je kan dit sturen naar:

Vakantie- en attractiepark Duinrell
t.a.v. Rick de Kikker
Duinrell 1
2242 JP WASSENAAR

28. Is er muziek van Duinrell (Kwakus Kwebbel Show, Kikkerbaas) op cd beschikbaar?

Ja, deze kun je kopen op het park voor € 8,95. Helaas kun je de cd niet bestellen. 

29. Is er een babybad in het Tikibad aanwezig?

Er is een peuterbadje aanwezig in het Tikibad.

30. Kan ik de zwemspullen in de auto laten liggen en ze ophalen als we naar het Tikibad gaan?

Ja, maar je moet je wel even melden bij de kassa of portier. Op vertoon van jouw entreekaartje heb je dan weer toegang tot het park. Je kunt ook een kluisje huren op de promenade in het attractiepark.

31. Wat zijn de prijzen voor het Tikibad?

32. Is het mogelijk om alleen het Tikibad te bezoeken?

Ja, dit is mogelijk als het attractiepark gesloten is. Bekijk de openingstijden.

33. Zijn er speciale kortingen en arrangementen voor groepen?

Ja, groepen vanaf 20 personen ontvangen een speciale korting. Bovendien kunnen ze aantrekkelijke arrangementen reserveren. Bekijk alle informatie over groepsbezoek.

34. Wat zijn de regels voor het wijzigen van mijn boeking?

Als je een Duingalow hebt geboekt, dan zijn de wijzigingskosten € 19,95 per wijziging. Voor de camping en het Duinhostel zijn de wijzigingskosten per wijziging  € 14,50. Het doorgeven van een wijziging dien je telefonisch te doen met de afdeling reserveringen op: (070) 5155255, dagelijks bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.

35. We verblijven in een Duingalow. Wat is het tarief als we langer dan twee uur willen spetteren in het Tikibad?

Als het attractiepark geopend is, hebben Duingalow gasten twee uur gratis toegang tot het Tikibad tussen 10.00 en 14.00 uur. Als je langer wilt blijven, betaal je  € 1,- p.p. per half uur extra bij het verlaten van het Tikibad. Als je op een ander tijdstip het Tikibad wilt bezoeken, betaal je € 5 p.p. per twee uur en € 1,- p.p. per half uur extra. Tijdens het winterseizoen heb je de hele dag onbeperkt gratis toegang tot het Tikibad.

36. We verblijven op Vakantiepark Duinrell. Is het mogelijk om bezoekers te ontvangen?

Ja,  bezoekers van onze verblijfsgasten krijgen zelfs voordelig toegang tot Duinrell. Als je bij de reservering of tijdens jouw verblijf bij de receptie entreekaarten koopt, krijgen jouw vrienden, familie of buren voor € 15,- per persoon toegang tot het Duinrell terrein. Tijdens de openingstijden van het attractiepark hebben bezoekers van verblijfsgasten entreebewijzen nodig om het park te betreden.

37. Is het mogelijk om vooraf een kijkje te nemen in de Duingalows?

Ja, maar dit is alleen op aanvraag mogelijk en als er een Duingalow beschikbaar is. Je krijgt de sleutel mee als je jouw legitimatiebewijs achterlaat.

38. Is het mogelijk om met een rolstoel in een Duingalow te verblijven?

Nee, de meeste Duingalows zijn niet geschikt voor rolstoelgebruik. Als je de rolstoel alleen gebruikt om lange afstanden af te leggen, dan zijn de Duingalows wel geschikt. Het nieuwe type Duingalow Premium XL is door de ruime indeling wel toegankelijk voor rolstoelen en kinderwagens.

39. Tot hoe laat kunnen we ons aanmelden op de aankomstdag?

De receptie is geopend tot 20.00 uur. Na 20.00 kun je je melden bij de portier. Je kunt tot 23.00 uur met de auto op het terrein. Na 23.00 uur kun je de auto parkeren op onze parkeerplaats bij de entree en te voet naar jouw Duingalow of campingplaats gaan.

40. Ben ik verplicht om een pasfoto mee te nemen als ik op Vakantiepark Duinrell verblijf?

Ja, om toegang tot het vakantiepark te krijgen, is legitimatie met uw Duinrell pas verplicht. Voor deze pas heb je een recente pasfoto (kopie is mogelijk) nodig die je van huis kunt meenemen of ter plekke tegen betaling kunt laten maken.

41. Is er wifi op Vakantiepark Duinrell beschikbaar?

Ja, Wifi op Duinrell is tegen betaling beschikbaar in alle Duingalows, het Duinhostel en op de kampeervelden Paardenwei, Romantisch kamp, Middenveld, Eiland en Overloop. (let op! Wifi is niet beschikbaar op alle kampeervelden). Bekijk de tarieven en meer info.

42. Tot welke leeftijd hebben kinderen gratis toegang tot het attractiepark en Tikibad?

Kinderen tot en met twee jaar hebben gratis toegang tot het attractiepark en Tikibad.

43. Wat zijn de openingstijden van het attractiepark?

44. Mag ik bij de Duingalow of op de campingplaats van Duinrell BBQ’en?

Ja, je dient alleen wel zelf uw BBQ mee te nemen

45. Is er verwarming in de Duingalows?

Ja, alle Duingalows hebben verwarming.

46. Kan ik op de dag van aankomst voor 15.00 uur al gebruik maken van het attractiepark en Tikibad?

Ja, dat kan. Op vertoon van jouw Duinrell-ID ben je op de dag van aankomst vanaf 10.00 uur van harte welkom om alvast een bezoek te brengen aan het Tikibad en het attractiepark. Je kunt de auto op de dag van aankomst gratis parkeren op de attractieparkparkeerplaats P1.

47. Waar vind ik de parkplattegrond?

De parkplattegrond is te vinden onder zowel Duingalows als de Camping. Wij bieden je de mogelijkheid om zelf een  Duingalow of kampeerplaats via de parkplattegrond uit te zoeken. Bekijk de parkplattegrond en kies je Duingalow of kampeerplaats.

48. Hoe kan ik een klacht of suggestie indienen?

Duinrell doet haar uiterste best om jouw bezoek of verblijf tot een onvergetelijke herinnering te maken. Heb je een suggestie, opmerking, compliment, tip of klacht naar aanleiding van jouw bezoek aan Duinrell? Wij horen graag je mening. Ga naar het formulier.

Bezig met laden
Tickets